وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس شهر مادرید، این احتمال وجود دارد که کریستیانو رونالدو در پایان رقابت های این فصل لالیگا از رئال مادرید جدا شود و از همین رو، تیم های بزرگ اروپایی برای خرید این ستاره پرتغالی گوش به زنگ شده اند. سه تیم هستند که شانس بیشتری برای جذب کریس دارند: منچستریونایتد، سیتی و پاری سن ژرمن و هریک از این سه تیم ممکن است ستاره پرتغالی را به رختکن تیمشان ببرند.

یونایتد از این رو شانس خوبی برای خرید رونالدو دارد که این بازیکن به خاطر تجربه ای که از حضور در اولدترافورد و همکاری با فرگوسن دارد، شاید نسبت به بازگشت به جمع شیاطین سرخ متمایل باشد. هرچند که یونایتد در مقایسه با دو رقیب دیگرش از نظر اقتصادی، شرایط خوبی ندارد و پتانسیل مالی کمتری دارد. به علاوه سران یونایتد می توانند با بهره گیری از نایک که اسپانسر مالی رونالدو و همچنین باشگاه یونایتد است نیز این ستاره را به سمت خودشان بکشانند و سران کمپانی نایک هم در راستای این خرید کمک های مالی بزرگی به آنها ارائه دهند.

دومین مشتری رونالدو، سیتی، رقیب دیرینه منچستریونایتد است که آگوئرو و سیلوا رانیز در اختیار دارد. سران سیتی دو سال است که همواره برای خرید رونالدو اعلام آمادگی کرده اند . حتی منصور بن زاید آل نهیان، مالک این باشگاه هم اعلام کرده که حاضر است برای جذب رونالدو تا 200 میلیون یورو پول بپردازد.به علاوه در صورتی که گواردیولا به سیتی بپیوندد، شاید اتفاقی جالب توجه رخ دهد؛ مربی سابق بارسلونا، ستاره کنونی رئال را هدایت کند.

مشتری سوم پاری سن ژرمن است.تیمی که قدرت مالی زیادی دارد و شیخ تمیم بن حمد آلثانی هم که از زمان روی کار آمدنش در این باشگاه فرانسوی در سال 2011 تاکنون 257 میلیون یورو برای خرید بازیکنان هزینه کرده، حاضر است برای خرید رونالدو پیشنهادی نجومی ارائه دهد.

جالب اینجاست که روزنامه مادریدی آ.اس اخیرا یک نظرسنجی را روی نسخه دیجیتالش قرار داده و سوال این نظرسنجی این بوده:« آیا دلیل نارضایتی رونالدو را می دانید؟ به نظرتان او حق دارد که از دست سران رئال ناراحت باشد؟»

و نتیجه این نظرسنجی نیز جالب بود؛ 63% از کاربران سایت آ.اس اعلام کردند که موافق گلایه های رونالدو نیستند و البته 37% دیگر معتقدند که دلایل رونالدو برای ناراحت بودن و تصمیم احتمالی اش برای جدایی از رئال را درک می کنند.



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 127
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 354
بازدید ماه : 347
بازدید کل : 133439
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1